Vad har hänt?

Ja precis som rubriken lyder...
Vad tusan här hänt med mig??
Jag, Malin, brukade vara en nattmänniska. Hade inga som helst problem att vara uppe sent. Då menar jag MYCKE sent. Däremot alltid haft svårt för morgonen. Tycker inte om när de är morgon, de är kallt och man är trött:)

Nu är jag varken Nattmänniska eller morgonmänniska. Är så grymt trött på kvällen.. Till och med nu är de alldeles för sent för mig att vara vaken, jag är dyngtrött, så jag har redan gått och lagt mig. (Tänkte bara dela med mig innan sovdags Haha) Brukar inte ens vara uppe så här sent längre, knappt ens när de är helg. Okej lite senare på helgen blir de. Men i fredags somna jag som en stock kvart i tio. La mig tjugo i.

Och som sagt är jag fortfarande inte morgonmänniska heller. Trotts att jag sovit har jag svårt att kliva upp när kl ringer. Och sen är jag jätte seg i minst 3 timmar.. Så vad är jag nu? Definitivt inte dagmänniska heller då jag har trött igen redan innan kl 13 :(


Blev missnöjd med håret med. Så de måste jag fixa till..


Bara för att alla andra tar upp de här med skit valet tänker jag inte göra de.. Utan berätta något kul..

På dagis brukar jag och Linnéa alltid lägga ner hennes napp i hennes väska, hon ska ju inte ha den. Så idag när jag hämta henne hade hon den i munnen (hon hade ramlat precis innan jag kom), men så fort hon fick se mig slängde hon iväg den fort som sjuttan för att jag inte skulle hinna se att hon hade den Haha.. Sen skrek hon höga toner så nästan glaset sprack samtidigt som hon sprang runt bordet flera varv och skrattade. Hon var helt till sig och hon såg så himla rolig ut tokmajan.. Och lika glad blev hon när vi klev in på fritids för att hämta Bella. Dock väldigt blygsamt glad..:)

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

haha gullungen :)

2010-09-21 @ 12:49:04
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0