Positiva och negativa besked!!

Idag var jag på intervjun. Fixade med lite papper, så skulle hon skicka mail med 3 dokument jag skulle läsa igenom. Så fick jag en checklista att skriva på som jag ska skicka in. Och efter de är de bara att vänta och hoppas jag gjorde bra ifrån mig:) hon ska ringa om besked beroende på när hon får papprena så att säga. Och jag hoppas de blir ett positivt sådant:)

För idag när jag klev hem hade jag fått massa post. Och bland den posten låg ett brev.. Från sjukhuset.
Jag ska alltså ta bort en del av tappen.
-Hittade en betydligt bättre bild, som visade hur de gick till. Tyvärr gick den inte lägga ut, fel format stod de hela tiden..

Egentligen borde jag ju sova nu så har dags och inte skriva något blogginlägg. Men faktum är att jag egentligen på började detta inlägg redan halv tio Haha. Men så somnade jag ifrån, så vaknade jag till och fortsatte, men somnade lika fort igen. Sen blev jag väckt och nu ligger jag mest och tänker en massa, men somnar nog alldeles straxt igen..

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

VA VA VA ta bort vad snackar du om människa.

2010-09-24 @ 08:47:22
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0