Mystorsdag <3

I Tisdags gick vi upp gjorde oss i ordning, lämnade Linnéa på dagis och cyklade vidare mot tandläkaren. På vägen dit ringde telefonen. Arbetsintervjun blev inställd för hon var sjuk:(. Så nu går jag och väntar och väntar på att hon ska bli frisk och ringa mig så jag den blir av.. Hoppas de blir snart!!

Just nu sover Linnéa middag och jag ligger och slappar i väntan på att hon ska vakna och att Bella ska komma hem från skolan..
Ska väl plocka och greja med lite med.. Började lite när Linnéa var på dagis. Men kom inte så jätte långt.. Började igår egentligen så måste fixa till röran jag ställde till med igår Haha.

Vill ha en sackosäck har jag kommit fram till.. :).. Och ikväll blir de massa mys:) så som de ska vara en torsdag som denna..

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0