Mobilen..

HAR DU PUSSAT NR 2? 3 svar internationell, Haha nja lite svårt va :)

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20? Dennis, ja de är Mickes kompis de.

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30? Emelie C, det vet jag inte riktigt. Snart hoppas jag:).

ÄR NR 18 SÖT? Dagis Bella, verkligen jätte söt Haha. Bellas gamla dagis ju:)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK MED NR 33? Frida, oj de allra första hmm.. Det minns jag inte.

NÄR TRÄFFADE DU NR 9? Bella, ja första gången när hon föddes och senaste gången, just nu:)

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG? Bloggen, ja du:)

ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 13? Björn, nae de är jag inte.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4? Angelica, nae bara träffat henne en gång ju..

SKULLE DU KUNNA DEJTA NR 5? Anna (soc), nej de tror jag inte va

VAD PRATAR DU OCH NR 45 OFTAST OM? Johanna, vi pratar inte så ofta, men de blir väl om allt möjligt.

TYCKER DU NR 1 ÄR UNDERBAR? 3 svar, beror på vem som pratat in och vad som sägs!

SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM? Ante, Alex, Madde, jadå


Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0