Ett Rött Litet Hjärta!

Ett rött litet hjärta i en kedja av guld det ger jag på våren till min vän. Av smultron plockar jag korgen full, den får du till sommar'n igen. Och se'n när hösten närmar sej, då får du tre röda äpplen av mej. När vintern har kommit med kyla till oss, då får du röda rosor på kinderna förstås.

Ett rött litet hjärta, hör det bankar och slår, det vilar aldrig nå'n gång. Ett rött litet hjärta, mår bra när det får kärlek i en liten sång.

Ett rött litet hjärta har en egen hemlighet, och snart berättar jag den. För mitt lilla hjärta mår bra när det vet att du är min egen vän.

Ett rött litet hjärta, hör det bankar och slår, det vilar aldrig nå'n gång. Ett rött litet hjärta, mår bra när det får kärlek i en liten sång.

Ett rött litet hjärta har en egen hemlighet, och snart berättar jag den. För mitt lilla hjärta mår bra när det vet att du är min egen vän.

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0