Min första jobb dag.. Någonsin!!

Gick upp halv 6 i morse, spelade först spel på mobilen Haha, så väckte jag tjejerna straxt innan sex och serverade dem frukost efter de hade fått på sig kläder. Typiskt morgon alltså:) Sen av vi alla tre.. Och sen var de bara att vänta.

Kvart över 7 ringde telefonen. Blev inringd att vara vik i en förskoleklass/ fritidshem. Dock visade de sig när jag kom att två ordinarie personal var sjuka. Och de fick bara tag i en vikarie. MIG.. Så där stod jag ensam med 20 barn och jag visste inte ens vart vi skulle.. Tacka vet jag hjälpsamma barn:) Efter ett tag kom en fröken till. Hon började senare. Så jag blev inte helt ensam hela dagen och de var ju för väl de. För efter lunch kom även alla ettor som skulle vara på fritids..

Då hittades denna urgulliga krabat:)
Någon som vet vad de är för en larv? Vi kunde inte hitta den i djurboken.. Gullig var den i varjefall.:)

Är inbokad på jobb i morgon med. Då är de barn mellan 3-5 år. Ska bli skojigt:)

Vad andra tycker
Skrivet av: mlicarlsson

KUL=D Grattis till dig =) Kör så de ryker nu bara:)

2010-10-05 @ 15:40:49

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0