Irriterad..

Var inte så jätte irriterad först. Utan de har kommit mer och mer under kvällen....

De var nämligen så att när jag hämtade Linnéa på dagis idag hade hon inte hennes skor på sig.. Jag sa då till fröken att de inte var de och hon förklarade för mig att skorna är försmå.. Varpå jag säger nej de är de inte alls. Men de skulle jag ta med ordinariepersonal sen för de var dem som rapporterat över de.. Hon hade fått låna gummistövlar av något annat barn. Rättare sagt de tog fel stövlar och upptäckte de efter. Även två par strumpor hade hon fått låna av dagis för hennes var för kalla till stövlarna, varför de inte tog hennes sockar som låg på facket förståd jag inte? Varför de inte heller tog hennes strumpor i hennes låda?. Dög inte de heller. Hennes fröken kom ut och förklara att de var alldeles för trånga och att hon får ont när man sätter på dem.. De var även tvungen att vara två personal för att få på henne dem.. En som höl benet och en i skon så de gav upp när de skulle ut på eftermiddagen..
¤ Hmmm jag har aldrig de problemet när jag klär på henne??
¤ Visst har de hänt att hon fått ont. Men då är de bara ta av och börja om ju..
¤ De är är INGET fel på skorna..
¤ De är absolut INTE för små. Jag har för tusan precis köpt dem. Fick hjälp att mäta på de är stora och hon ska få plats med sockar i dem när de blir kallare.
¤ Aldrig att hennes fötter plötsligt vuxit och blivit så pass mycke större...

Var i vilket fall nere i kälaren förut och letade efter några av Bellas gamla.. De kommer bli jätte stora på henne men jag hinner inte springa och köpa nya som passar dem just nu..

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

Jag förstår att du är irriterad. det skulle jag med vara. dom verkar vara himla petiga på det dagiset. o skor är väl alltid trånga när dom är nya eller. Alla åar jag köpt i alla fall men det blir ju bättre med tiden.

2010-10-27 @ 08:33:31
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0