Fredag!!



igår hade jag en sån där dag när man blir små sur över saker och ting och man bara vill lägga sig i lite.
Det vände när jag senare blev rejält uppretad.. Då var jag mest ledsen... Och idag har jag bara gått runt och varit förbannad.. Inte hela dagen TACK OCH LOV. Stackars alla barn i så fall. Utan mer förbannad på saker inne i mitt huvudet och saker och ting som sker runt omkring..

Man inseer ett och annat ibland. Sånt som är tråkigt att komma fram till.. Därför man förtränger de annars.. Men skit i de nu.. De var inte därför jag skulle skriva..

Får se hur veckan blir nu.. Jag har i stort sätt fullspäckatschema. Bara måndag de inte är något som de ser ut just nu.. Men jag får se hur de blir med den saken.. :).. Hoppas jag blir inringd måndag morgon på jobb i vilket fall.. Tisdag ska jag ju till sjukan. Och lär inte vara så kry då de inte vill man ska vara ensam.. Jag ska i vilket fall vara hemma från jobbet på onsdag sen. Oväntat va:) sen ska vi faktiskt iväg på kvällen. Beroende på hur jag känner mig. Men räknar med att kunna åka. Och på torsdag tror jag att jag ska vara hemma. Har man råd med de?.. Möte på kvällen sen med.. Och på fredagen blir de i varjefall jobb.. Då är jag redan inbokad.. Så hoppas jag klarar av de..

OCH EFTER DENNA VECKA GÅTT VILL JAG INTE BLI INBOKAD PÅ ETT STÄLLE.. Vet att jag absolut inte skulle klara av att jobba där..

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0