Fortfarande vaken...

... så de kommer bli himla svårt att vakna i morgonbitti tror jag..
Och anledningen till att jag är vaken är för att de gick en bra film på tv.. Vid din sida. Så fastnade vid de. Och när jag lagom höll på att somna vaknade min lillfis som haft himla svårt att somna om igen. Hon var så ledsen när hon vaknade sötisen:(

Nu ligger hon på mig och halvsover. Kan liksom inte riktigt koppla av utan far upp och kryper runt när hon nästan somnat helt och så börjar de om igen:( suck...

Om fyra timmar ringer väckarklockan i vilket fall så hoppas vi hinner somna tills dess... Har bröstsmärtor med..?.. Eller de är som en tryck på en bit över där hjärtat sitter. Skumt...

Vad andra tycker
Skrivet av: cecilia

sv'

förstod nästan ingenting av den där kommentaren? Men menar du att vi kan städa på lördagen istället? Eller va?

2010-10-25 @ 10:18:50
Blogg: http://ceciliagullberg.blogg.se/
Skrivet av: Emelie

haha, vi har bara visat Noel pottan.. för då vi satte honom där så började han skrika.. så vi tänkte vänta ett tag så han vänjer sig. det är ju jätte bra att hon säger till när hon är törstig.. det gör noel med eller han säger öööhh och pekar på drickan :)

han har börjat bli väldigt kär i bilar med. jätte roligt att se när man ska äta macka och mackan är en bil och brummar med den..:) brukar du med få idiot kommentarer på din blogg? tyckte det var väldigt larvigt att vara anonym när den skrev..

2010-10-25 @ 15:03:33
Blogg: http://momemelie.blogg.se/
Skrivet av: Emelie

tack malin för att du är på min sida :) jasså, då ska jag kanske ta fram den så han kan leka med den. den står ju just nu i badrummet.. blir nog lättare när de kan säga kissa och bajsa med så man förstår vad de vill eller har gjort. ska ju inte tvinga fram det som sagt.. det är tråkigt då man inte kan lägga ut hur man känner utan att bli påhoppad.. som du skrev, den person vet som sagt inte hur det är att ha barn.. eller glömt hur jobbigt det var att ha barn..

2010-10-25 @ 17:14:50
Blogg: http://momemelie.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 02:51:19
Blogg: http://tvminnen.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0