2 dagen på jobbet!

Var helt okej.. Började inte fören 12 idag.

Men dagen började tidigt, eller vi fick sova en timme längre än igår:). Så de var nice:) De får vi göra i morgon med. Men men idag i varjefall.. Skickade iväg Bella till skolan. Hade tänkt gå med henne först men Linnéa fick för sig att ha bajskalas.. Först sket hon och vi bytte blöja. Sen när de var dags att gå gjorde hon de igen. Och inte lite heller så de kom upp över kanten och ut på jävla kläderna. Skit blöjor är vad vi köpte sist. För de vanliga fanns ju så klart inte då.. SUCK.. Så de var bara byta kläder.. Så tog vi bussen in till stan och skrev på papper på jobbtorget. Så mycke mer han vi inte med. Var borta vid banken med men de öppnar ju inte fören tio.. Skit ställe de där. Hur ska man hinna dit när de har öppet så himla kort stund?. DÅLIGT..

Åkte tillbaka till skägget och lämnade Linnéa på dagis.. Sen var de bara springa bort till centrum och åka tillbaka till stan igen.. För att där vänta på bussen ut till sturefors.. Kom dit en timme innan jag började.. För bussarna går ju så himla ofta ut dit.. Så gick in på ica och köpte en bagutte som jag åt i solen.. Sen gick jag på lite promenad efter att jag letat upp dagiset..

När jag väl kom dit visade de sig att de hade planerings dag. Så de var jag och SJU vikarier till. Men de gick bra ändå. Fast tre inne på avdelningen jag var på då.. En av oss hade varit där en gång tidigare.. Och jag måste säga att de är mycke mycke bättre att börja direkt på morgonen än att komma mitt i dagen så där... Hade jätte kul sista timman så den rullade på snabbt.. Slutade fyra och då var Mats snäll och kom ut och hämtade mig. Annars skulle jag kommit hem rätt sent

I morgon är jag också bokad.. Mellan 8-15.30 och jag ska så långt som till Fogdegatan Haha:). Så lämnar Linnéa 20 min innan jag börjar. Och då får Bella följa med och lämna. Så går vi ihop sen till hennes skola. Och så svänger jag bara in dit jag ska vara. Grymt smidigt:). Bella får gå hem själv från fritids i morgon. Tänkte hon kunde komma och möta upp mig när jag slutar.. Så hämtas vi Linnéa sen.. Annars hämtar jag alltid Linnéa först eftersom man alltid kommer från de hållet..

Ska egentligen sova nu.. Men min dumma mage bråkar med mig..

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0