101022

Bara för att jag varit så himla dålig på att skriva sista tiden så slänger jag in ett inlägg nu när jag väntar på bussen. Antar att jag även fortsätter skriva på bussen sen Haha:) den kommer alldeles straxt nämligen..

Jag vaknade i natt efter 2 någon gång. Minns inte om kl var 02.05. 02.35 eller ja ni fattar de slutade på 5 men den tredje siffran minns jag inte. Så kan lika gärna vaknat 5 i tre:) men tror de var runt halv . Skit samma nog om de nu.. Vaknade gjorde jag i vilket fall.. Och då hade jag fått ett mess och vädret. Usch gick upp och tittade ut med besvikna ögon. Jävla blask skit som kon ner från himlen. Gick och la mig igen men kunde inte somna om. De lät i taket på grund av de där dumma som föll ner från himlen.. Och jag längtade bort till varmare platser där sådant skit inte ens existerar.. Halv 5 orkade jag inte ligga kvar.. Så gick upp och packade väskan. Termobyxor, regnbyxor och regnjacka. För de lär ju behövas idag. Sen åt jag lite frukost och väntade på att kl skulle gå så jag kunde väcka tjejerna..



Straxt innan 7 gick vi bort till min mamma och lämnade av Bella, hon skulle följa med henne till skolan med väskorna och prata med fröken eftersom jag inte hinner de. Har redan skickat med en lapp så hon vet redan om att Bella ska sluta tidigare idag och de var inga problem. Men de var ändå bäst att prata med om sånt Bella inte vet så fröken inte frågar något på måndag sen..

Sen iväg till dagis. Och när vi lämnade hennes kläder på hennes avd. Så prata vi lite med fröken ang lovet. Eftersom jag opereras då på tisdagen.. Men nu är jag på tag till jobbet:) kommer vara trött idag. Blir sängen tidigt..

Och eftersom jag är så dålig på att uppdatera tänkte jag att jag lika gärna kan säga nu vad som händer nästa vecka:)
Måndag-Onsdag: Tallboda
Torsdag: Möte på soc, och möte på adecco.
Fredag: Tallboda igen:) och så äntligen helg:)
Och nu ska kliva av bussen alldeles straxt, ha de fint..

Vad andra tycker
Skrivet av: sara

Jaha! Då är vi två, är rätt nervös jag med. Men de går säkert bra! Tack och lycka till du med :)

2010-10-22 @ 10:53:02
Blogg: http://lillsaraan.blogg.se/
Skrivet av: Millah

Jaokej, men vad bra! :) Då ska vi prova den -har till och med en rabatt-kupong på fullkornsvällingen, så det passar ju utmärkt! ;) Tihi.

2010-10-22 @ 11:52:10
Blogg: http://millahsundberg.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0