Tisdagen den artonde

Egentligen har de ju hänt så himla mycke under mitt lilla uppehåll.. Skulle kunna ta upp hur mycke som helst men jag har så dåligt minne för tillfället:).
Liten har blivit större


Ja hon har ju till och med hunnit fylla år också:)

paket öppning på morgonkvisten
(blev dock himla dålig kvalité)


Och de är inte bara barn som har växt och skaffat sig nya skills utan vi har gjort om har hemma så nu här båda barna varsit rum, Bella hade ju de redan sen innan visserligen men hon har också bytt lite..
när jag höll på att greja här hemma med allt kollade jag även igenon massa gamla skolgrejer, de är ju verkligen så kul att gå igenom från när man gick i lågstadiet och se hur man skrev och massa sånt. Hittade även en massa kort jag fått när jag var jätte liten. När jag föddes och fyllde 1 och så:) var även en del andra knasiga kort.. Vissa som man kommer ihåg att man tittat på ett par ggr..
Så dök de här kortet upp i högen som jag fått av denna filur vilket jag tyckte var lite extra kul.

Jaja, nu vill inte Linnéa leka själv längre så ska underhålla henne lite.. Hon grät när Bella gick till skolan idag:(.. Och Bella drog verkligen ut på den där hejdå kramen och tyckte att man borde få ta med sig småsyskon till skolan. De var så söta:) men jag fick säga till Bella att hon bara skulle gå istället.. Blev ju inte bättre av att hon tog tid på sig.. Nej nu måste jag sluta.
Puss Hej :love:

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

ne verkligen inte. men jag är likadan på dagis. ska kramas massor med mitt troll innan jag väl lyckas gå :)

2010-05-18 @ 09:31:50
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Skrivet av: cecilia

SV:

Haha, ska vi baka cupcakes! SÅ GOTT!

2010-05-18 @ 12:24:34
Blogg: http://avlillien.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0