Onsdagen den tolvte...

...eller kl hann ju slå över så nu kan man ju säga
Torsdagen den trettonde
vilket betyder att Linnéa har namnsdag:) Grattis till henne

Men nu utgår vi från att de är onsdag:)

Har inte bestämt mig för att komma tillbaka riktigt utan ville bara skriva av mig lite...

Har en tid haft problem med blod kan man säga:). Aja ringde och prata med en sköterska och hon tyckte vi kunde avvakta ett tag. Dels för de nog berodde på spiralen och de kunde gå över av sig själv och de var även så att kvinnor i min ålder får så ibland. Även fast de står överallt att sånt alltid ska kollar upp aja skit i de nu... De var inte dit jag skulle komma.

I förrgår fick jag ont i magen, har mycke de men betydligt mer än vanligt. Och så fick jag massa frossa och jag fick en massa massa feber. Skoj. Först tänkte jag väl inte på de men när jag låg där i sängen och tänkte så tyckte jag de var bäst att ringa och fråga på 1177. Och hon tyckte jag skulle åka till gynakuten. Så ringde dem på morgonen igår och så ringde de tillbaka och jag fick en tid och åkte upp.. Doktorn jag skulle haft hann inte med så fick byta väntrum men sen löste de sig och jag blev undersökt och klämd på. Samma infektion som i januari som inte gett med sig. Skoj. Igår blev jag dessutom riktigt dålig. Fick två sorters antibiotika denna gång och går de inte över får ja ta bort spiralen för de är den som gör att de är kvar antagligen..

Igår morse när jag vaknade hade jag även en massa blåmärken på hela bena.. Skumt... Dock tänkte jag inte på de. Men idag hade jag även fått på armarna och ryggen och tänkte vad i helvete är de där. Så ringde vårdguiden för att kolla. Hon kollade upp om de kunde vara en biverkning av medicinerna. Men eftersom jag hade på benen innan var ju de lite skumt. Hon ställde massa frågor och sen skickade hon mig vidare till östergötland. Och hon jag prata med där var super trevlig och ställde med massa frågor såklart:) kunde inte svara på alla med tänkte på infektionen i samma veva, typ om jag hade feber eller ont i magen eller kände mig dålig.. Hon bad mig åka till akuten i varjefall. Men jag skulle ju hämta en tvättmaskin, så gjorde de först efter Mats sluta jobbet.

Så nu har jag en tvättmaskin:)

Åkte upp och väntade på min tur. Han trodde jag hade blivit misshandlad?? Han ställde massa såna frågor om allt var okej hemma om jag bodde med någon som kunde gjort de, kändes mycket lustigt.. Så sa han att de såg gamla ut. Jo de vet väl jag med att de gör och de var väl därför jag ringde undrade vad de kunde vara från början. Får jag fler kunde jag höra av mig till vc, för de hade 6-8 timmars väntetid. Men ja får jag fler stannar jag nog hemma. Tror inte jag kommer ringa igen.. Ja ja de var mina dagar de..

Vad andra tycker
Skrivet av: DRYGASTEVER

Haha precis ;D Helt klart ;D



Jo det kan jag faktiskt göra ;D

2010-05-13 @ 12:53:58
Blogg: http://drygastever.blogg.se/
Skrivet av: DRYGASTEVER

Haha okey, låter bra de ;D



Btw, har röstat på dig nu ;D

2010-05-13 @ 12:56:02
Blogg: http://drygastever.blogg.se/
Skrivet av: DRYGASTEVER

Ja äckligt blöt :(

Ja jag måste nog ha gjort de :D



Varsågod :D

2010-05-13 @ 16:55:21
Blogg: http://drygastever.blogg.se/
Skrivet av: cecilia

SV;

Exakt.

2010-05-13 @ 21:11:31
Blogg: http://avlillien.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0