Lördagen den femtonde

Lördag, sovmorgon och barna ligger och sover,
vad skjutan gör jag vaken nu??

Inte ofta jag vaknar innan dem haha. Men de hände igår med, fast då lyckades jag somna om.

Har under natta blivit lite snorig, så jag blir samma sjuk som barna med nu.. Vill inte. De har varit förkylda, Bella var snorig i flera dagar innan de riktigt bröt ut på henne. Men samma dag jag var på aktuen andra gången hade hon gnällt massor hos mormor.. Och då kom febern. Hon ligger har breve mig och sover så sött.. Linnéa blev dålig dagen efter. Fast för henne gick de lite fortare från att hon blev täppt ungefär samtidigt febern kom....BRYT...

Usch och fy, jag skriver ju bara om sjukdomar i min blogg.. Haha inge kul att läsa alls:) får sluta med de.. Och vi får helt enkelt sluta vara sjuka:-D

Längtar till solen, vill ha fint väder och friska barn (och vara frisk själv) och gå till lekparken, mys ju :love:

Vad andra tycker
Skrivet av: cecilia

SV:

jag vet inte vad låten heter.

2010-05-15 @ 13:01:06
Blogg: http://avlillien.blogg.se/
Skrivet av: cecilia

det heter sjutton inte skjutan. Jag stör mig på det!

2010-05-15 @ 13:10:02
Blogg: http://avlillien.blogg.se/
Skrivet av: sandra, mamma till thea

nu för första gången ser jag bilden. den var jätte fin :)

2010-05-15 @ 17:39:12
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Skrivet av: Anonym

hej! skit fin blogg:)

2010-05-15 @ 21:29:13

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0