Fredagen den fjortonde

Vill börja med att TACKA alla som röstade på mig:)
JAG BLEV VALD TILL VECKANS BLOGG Hihi:)

Så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer:) nae men. Jag var och tog blodprov idag. Hon från sjukvårdsupplysningen ringde upp, blev riktigt förvånad över de och hon fråga hur de var och jag berätta att jag hade fått flera. Och jag berättade även om de på akuten. Men hon så att jag skulle ha till vc så då gjorde jag de idag..

De är infektionen faktiskt. Kroppen reagerar med blåmärken, där ser man. Kommer få blåmärken i några dagar till och sen kommer de blekna bort. Har lågt blodvärde dock.. Hur som kan han på aktuen typ ta sig någonstans.. Han sa nämligen, de finns inte en sjukdom i världen som ger blåmärken. Där hade han fel. Sen sa han de igen och la till centrerande. Hur som kunde han gjort mer än tagit tempen på mig. De var som han bestämt sig från början att de var någon som hade gjort dem..

Har inte blivit att man tagit så jätte mycke bilder sista dagarna, men någon kan man ju alltid slänga in:)



Puss Hej

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

ser fortfarande inte bild på din header. den är bara lila

2010-05-14 @ 23:10:03
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Skrivet av: cecilia

Du borde skriva lite oftare

2010-05-14 @ 23:43:56
Blogg: http://avlillien.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0