Torsdagen den fjärdeヅ

SEG DAG IDAG
tur att man skriver dag och så annars skulle jag bli helt veckovildヅ

Är himla seg idag.. Har städat i busans rum lite och handlat.. De är väl de som har hänt. Ringt runt och pratat i telefonen också förstårsヅ

imorgon har Bus studiedag♥. Får se vad för skoj vi hittar på då.. Vet att vi ska upp ganska tidigt för vi ska till bvc i varjefall. Tror de var tidigt får kolla lappen. Hoppas de går bra för lilltjejen i varjefall♥.

kanske håller på att bli förkyld eller något. Känner mig jätte seg i hela kroppen.. Inget kul. På tal om seg. Eller de kanske inte har med de att göra direkt haha. Men när vi hade handlat och jag skulle gå upp för lilla trappen halkade jag och ramlade omkull..



☆ha de fint☆
puss hej♥

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0