Tisdagen går mot sitt slutヅ

Har varit en bra dag idagヅ
Vi sov middag ihop jag och Linnéa. Var inte meningen att jag skulle somna, men gjorde de ändå. Rätt skönt. Var välbehövligt med eftersom jag inte kunde somna inatt

Sen gick vi upp och plockade lite och efter en stund hörde vi Bella i trappen, så vi gick fram till dörren för att skrämma henne när hon öppnade. Dock inte så lyckat eftersom hon öppnade dörren och stortjöt.. :( min stackars lilla plutta♥.
Då var de några killar som hade retat henne efter skolan för att hon tycker att en kille i ettan är söt.. Så taskigt.. Bella tyckte de var typiskt att de väntar tills dom slutar för då kan hon inte säga till fröken. Sen ändrade hon sig och sa att de hjälper ju inte att säga till fröken ändå. Hon gör inget åt saken i vilket fall.. Känns ju tryggt..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

mina älsklings tjejer

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Sen gick vi och handlade. Och när vi kom hem kom Cissi, så då fikade vi och efter de blev de pyssel. Linnéa försökte ritaヅ.

När Cissi hade gått blev de kvällsmat i varjefall. Linnéas favorit. Tacos ヅ. Hon får en specialvariant som hon tycker mycke om. Bella älskar tacos medヅ.

Och äntligen började dh med.. Som jag längtat. Började gråta lite när deras ena tvilling dog. Pappan log och sa barnet överlevde inte. Skumt ögonblick.. Den andra nya serien verkar med bra..

Nu har jag tråkat ut er nog hahaヅ.

blir att försöka sova snart
☆nattinatt☆
Pusshej:* ♥

love

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback