Snabb uppdatering..

Kan inte sova så tänkte skriva lite..

De är ju inget ovanligt fenomen här direkt. Och tråkigt har jag. Tvn är av sen många timmar. Bara ligger här och glor. Funderar på att sätta på den igen en liten stund faktiskt....
får se hur jag gör med de??

Mötet idag gick....
→dåligt.
Enligt mig då... Telefonsamtalet gick bättre. Tur de, allt kan ju inte alltid vara negativt. Dock är de inte helt positivt. Men ☆HOPPAS☆.

Linnéa har idag även ätit rosblad säkert jätte gott.. Mina torkade rosor som hänger vid sängen som fått ett par smällar innan är inte så vackra längre.. Tänk att hon blivit så stor och lång och klåfingrig. Som tur är är de ju inget farligt med sånt..

Ska ge mig på de där sovandet igen..
men Bellas hosta gör mig tokig snart..ヅ

godnatt i varjefall
pusshej:*♥

Vad andra tycker
Skrivet av: Hannah

http://www.blocket.se/ostergotland/Esprit_Sulky_Rosa_26229001.htm?ca=14&w=1

2010-03-10 @ 11:06:19
Blogg: http://livetsomforandrades.wordpress.com/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0