Natt..


De här med att sova är ju inte riktigt min grej.
Eller sova har jag väl egentligen inte några problem med alls utan de är de där med att somna

Rättare sagt att somna ensam är de jag har svårt med...

De går bara inte.. De tar flera timmar.. Ibland går de, och när Bella är hemma är de lättare..
Och jag kan ju inte hämta upp Linnéa bara för jag inte kan somna ensam.
När jag väl sover, sover jag stenhårt. Då kanske hon trillar ur sängen eller gör sig illa om hon smiter.
Så de är ju inte aktuellt..
Ska fortsätta försöka nu i vilket fall. Har jag tur sover jag kanske framåt halvsex.
Då är de snart dags att gå upp.. Sjukt ju..


Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0