Måndagen den femtonde

Idag har jag VÅRKÄNSLOR, så mysigt

Har inte hänt så mycke idag än givetvis, Linnéa står och säger äta, fast att hon åt nyss haha.. Och precis nyss slog hon till mig över munnen och när jag säger nej börjar hon klappa händerna. Snällt. INTE..
Bella har givetvis gått till skolan, och jag hade ju ställt larmet på klockan. Dock glömt ställa om den. Men vaknade ändå och hon kom i tid.. Bella har ju en klocka i sitt rum också som ringer.. Men den hjälper ju inte mig visserligen. Hör inte den från mitt rum..

Nu väntar vi på Sandra och sen ska vi hämta Bella i skolan och gå till tandläkaren. Kl elva ska vi hämta Bella så vi ska börja göra oss i ordning snart..

Är dock himla trött, för de har inte varit en rolig natt här hemma. Usch Usch.

☆Dagens.....☆
....humör:.
Sådär
....mående: Bra, är riktigt riktig trött idag
....borde: De jag ska göra..
....frisyr: Uppslängt i en tofs, snart åker mössan på..
....klädsel: Mys. Blir att byta om sen till jeans.
....planer: Tandläkaren då
....vill ha: En diskmaskin och en tvättmaskin
....längtan/saknad: ♥ och sommaren..
....fundering: Borde jag ringt igår ändå?
....beroende: Samma som alltid
....tråkigaste: Tandläkaren
....låt: hero of war, den är så fin.
....tidning: Ingen idag tror jagヅ kollade på nyheterna istället



☆vecka 11☆
Måndag: Bella till tandläkaren (och Linnéa) Sandra kommer med.. Ringa samtal.
Tisdag: Cissi kommerヅ, mer vet jag inte just nu
Onsdag: Grupp
Torsdag: Bvc (minns dock inte tiden, var helt säker på att bvc lappen låg i väskan men tydligen inte)
Fredag: Fredagsmys. Och ♥THEA 2 ÅR♥
Lördag: Stor städ..
Söndag: ♥efterlängtat, 2 års kalasヅ.



ha en bra dag!!
Pusshej:*♥

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback