Måndag..

Jao, måndag igen. Och lovet är slut.
De var svårt att vakna i morse. Eller själva vaknadet i sig var inte så svårt när man väl gjorde de.. Men de blev sent..

Nu är Bella tillbaka i skolan. Kul för henne att träffa någon annan än tråkiga oss..ヅ
och min mage mår inte alls bra idag. Usch och fy. Men Linnéa verkar må helt okej hitills, hon ligger på min arm här i sängen och pratar lite.. Eller då och då ligger hon själv med när jag måste springa upp.

Hoppas de blir bättre till 11. Har matt tvättstugan då. Får låna mammas lås så jag kan tvätta åkpåsen blandannat eftersom de skedde en olycka. Hoppas vi blir friska snart överhuvudtaget. Måste ut ju. Helt instängda. Och vi måste även hitta på något skoj. För Bella♥ Stackaren.

Nu ska vi mysa vidare..
Puss Hej:* ♥

Vad andra tycker
Skrivet av: cecilia

sv; du förstår.. jag kollade upp det när jag kom hem ;)

2010-03-01 @ 16:08:44
Blogg: http://avlillien.blogg.se/
Skrivet av: sandra, mamma till thea

jo men det borde väl gå, ska vi var där till tio när dte öppnar då eller?

2010-03-01 @ 20:59:00
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0