Lördagen den tjugosjunde

ALLT JAG SKRIVIT FÖRSVANN SÅ NU BLIR DE KORT FATTAT BARA

Så tal om inget. Har alla ställt FRAM kl nu då??

Dagen började med slapp. Och Linnéa välte ut ett glas cola över ena telefonen. Dumma mig att ställa de åtkomligt

Vid halv ett ringde Micke, den mobilen med cola på. De var knäpptyst i luren, den funkar nu igen dock.
I varjefall så kom han hit en sväng. Och när han hade gått igen sov Linnéa. Och sov och sov och sov.
Hur länge som helst. Då badade jag och grejade med de jag skulle:) men sen fick jag väcka henne tillslut..

När lillsnurpan äntligen vaknat till liv gjorde vi oss redo..
Efter vi var klara cyklade vi och mötte Cissi och begav oss vidare till centrum för att handla de som fattades till maten och så åkte vi så klart hem igen:)



Sen åkte Cissi hem till sig och vi lagade världens godaste mat,

chipsgratäng såklart:). Kanske inte ser så gott ut:) men smaken sitter som tur var inte helt i ögonen:)

Sen kom Cissi hit igen. Och vi har grejat en hel del måste jag säga. Och så kollade vi på millenium...

☆DAGENS...☆
...VILL HA:
Sommar 2010
...KLÄDSEL: Jeansleggins. Svart tröjaヅ
...FRISYR: Utsläppt.
...PLANER: Greja med Bellas överraskning
...BORDE: Är nog en del
...SAKNAD: Bella ♥
...ROLIGASTE: Cissi är döv
...DUMMASTE: Regn
...MISSLYCKANDE: Planering..
...FUNDERING: Tänker alldeles för mycke
...DROG: Cola
...KÖP: Chips, creme fraiche och grädde..
...HUMÖR: Toppen
...MÅENDE: Bara bra.
...TVPROGRAM: Millenium
...LÅT: Ingen speciell

ha en bra natt/morgondag
Puss Hej:*♥

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0