☆ FREDAG ☆ den femte mars!

i väntan på bvc-besöket
Linnéa busfrö♥

fick tag i majskrokpåsenヅ
i min säng dock, inte lika skoj..
Får visserligen skylla mig själv. Hade påsen i sängen och satt breve, trodde inte de skulle bli så himla smuligt dock..

Inget kräks alls igår. Tänkte testa att ge henne lite banan innan vi går till bvc, eller funderar på att kanske vänta tills vi kommer hem ifall de inte går? Vet ej. Hon åt lite mer välling i morse med. Nästan en hel flaska och de har också gått bra. Därav majskrokarna nu då..

Är lite nervös faktiskt. Hur mycke kommer hon väga?, mest nervös är jag dock över doktorn. Kommer de vara en svensk eller utlänsk? Hur som hoppas jag att den som kommer kan svenska så de går att prata. Förra gången gick ju inte de.. Vi förståd inte alls varandra.. Och Linnéa hade lånat med ett måttband från sköterskan och jag frågade vart jag skulle göra av de? Inte ens de fatta hon.. Så tog med de ut och väntade på sköterskan medan vi klädde på oss igen.. Fick vänta länge..

tycker jag är ganska tråkigt. Visst de är säkert inte sämre än någon annan doktor. Men man ska väl kunna prata med varandra..?

11.30 ska vi vara där. Och på tal om de, Bella hade inte alls studie dag idag. Vet inte vad jag tänkte på haha.. De är på tisdag hon har deヅ.

nu är de nyheter. Sen bus. Ha de fint.
PussHej:*♥

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0