Onsdagen den tionde

Bara för att tanke jag härma mina systrar...
Eller egentligen härmas jag väl inte då jag brukade göra detta på min gamla blogg haha.

Därför kopierade jag den även från min gamla.. Så de blir rätt liksom..
☆här kommer dagens i varjefall:☆

Dagens humör:.
Uppåtヅ
Dagens mående: ONT I HALSEN:(
Dagen borde: Diskat, tyvärr
Dagens frisyr: Bara rakt upp och ner i en tofs
Dagens klädsel: Jeans, linne och kofta, den niヅ de kunde ni inte tro
Dagens planer: Möte
Dagens vill ha: Halstabletter
Dagens längtan:
Dagens fundering: så mycke, så de skulle ta flera dagar att skrivaヅ
Dagens beroende: Snus
Dagens tråkigaste: Halsontet
Dagens låt: Bläupp sa den lilla grodan en dag
Dagens tidning: Aftonbladet

var faktiskt kul att läsa igenon massa gamla svarヅ. Hihi..

sov gott med er
puss♥

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

börjar ni med bli sjuka, roligt eller hur

2010-03-11 @ 08:30:32
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0