Fredagen den elfte

Igår när vi kom ut och skulle åka hem gick precis bussen.. Så vi bestämde oss för att traska upp till berga och ta bussen istället. Sagt och gjort.. Under tiden på vägen dit pratade vi om Sandras granne:) han som kom upp straxt innan åtta och frågade om de var fest och bad oss vara tysta.. Hmmm han vet nog inte vad en fest är:) och barna lekte bara. Sånt som barn gör liksom..

Aja väl framme på busshållplatsen stod de många fulla högstadie killar de flesta gick i åttan om jag fattade rätt. Någon i sjuan och minst en i nian. För de frågade honom vad han hade valt till gymnasiet.. Vi stod där ganska länge. Kl stod i stort sätt stilla. Eller rättare sagt tiden till bussen skulle komma stod stilla.. Och de stod där och gapa och hade sig.. När jag rättade till filten som Linnéa hade kom en av dem fram..
"ursäkta, är den minsta ditt barn?"
ja, svarade jag
"Du ser väldigt ung ut, vet du vad en milf är?"
jo de vet jag...,
"bra, du är de"
sen gick han.. Och Bella frågade mig så klart vad de var. Och sen sa hon "du ser faktiskt ung ut" haha. Då kan man undra hur ung jag ser ut att vara egentligen? Om jag är ung för att vara mamma till Linnéa vad är jag då för att vara mamma till Bella..?

Sen på bussen satt de och sjöng och skrek varpå Bella börjar prata:)..
B: vad säger deras fruar och mammor om att de håller på sådär egentligen?
J: Fruar? Så gamla är de inte..
B: okej, men flickvänner då och mamma. Hon måste nog bli arg.
J: Antagligen, tror du jag kommer bli arg på dig om du gör så sen?
B: Nä för jag kommer inte dricka så mycke, kanske bara två, tre flaskor
J: De beror på vad du ska ha i flaskorna i så fall.
B: Ingen alkohol i varjefall. Jag ska dricka samma som dig
J: Coca Cola då menar du?
B: Inte bara några ice också..
J: Beror på hur gammal du är du....

De var ett roligt samtal:)

Vad andra tycker
Skrivet av: linda askling

milf malin :P

2010-06-11 @ 13:48:27
Blogg: http://bollnylle.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0