Dagen började inget vidare.. Världens huvu...

dsc01719 (MMS)

Dagen började inget vidare.. Världens huvudvärk:(. Bella gick iväg till mormor med en lapp för betalningen till cirkusskolan. Och sen gick vi till centrum. Dock gick de inte betala med internetbanken tydligen ringde mormor och berättade. Och kl var så mycke att vi var tvungna att gå hem igen för och hämta lappen och fixa de på banken. Väl framme vid banken kommer jag på att fan kortet är hemma. Och de stänger snart... Sprang i stort sätt hem och cyklade tillbaka.. Bella var jätte duktig och vänta under tiden. Sen in på banken 4 min innan stängning. Vi hann. Himla tur.. Sen handla vi.. Och jag glömde först cykeln:) typiskt. Sprang och hämta den. Och cykla ikapp tjejerna. Sen stötte vi på Åsa och Casper. Eller de ropade från balkongen. Så prata lite med dem, sen gick vi förbi Micke stannade till där en stund och Linnéa ville upp och ner för trappan. Sen vidare och då stötte vi på Ninna så prata vi med dem. OCH SEN kom vi hem. Slog i ryggen i dörren något fruktansvärt. Eller den slog igen på mig. De känns nu som fan när jag ligger ner:(. Väl inne och upptäcker fan glömde toapappret IGEN...


Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0