Lördag..

..är de idag:)

Vaknade rätt tidigt. Redan kl 7 faktiskt. Då ville Linnéa komma upp, hon brukar somna om när hon vaknar så tidigt så vi la oss i min säng, men om ville inte somna om.. Typiskt. Jag som var så trött.

Väntade och väntade på att kl skulle gå och framåt 12 ringde jag till Sofie, som fortfarande SOV:) sen gick vi bort till ikea. Eller rusta faktiskt först och kollade på tapeter för jag måste tapetsera om i köket. Och sen ska inte elvispen användas vid bordet mer utan diskbänken Haha.. Kollade på lite annat med. Typ lampor och så. Skulle även bort till shape men de fanns inte kvar:(

Så gick vi bort och fika lite. Och kollade lite affärer och så vandrade vi hem. Hon köpte en klubba till mig:) så snällt:)

Sen blev de kvällsmat och vi har väl inte direkt gjort något speciellt. Kollat på tv och ätit ostbollar Haha och haft de skoj.. Nu blir de sova snart. Och i morgon kommer Världens bästa Bella hem igen:)

Puss

Vad andra tycker
Skrivet av: Linnea

SV: OHNO, har alltid trott att man slutar att vara rädd för sånt när man "blir vuxen" =(.

Heh, ja ligger alltid och lyssnar efter ljud från övervåningen, och hör jag någonting blir jag livrädd och ringer min mamma och bölar.

Och att vi har ett hus som låter väldigt mycket gör ju inte saken bättre direkt..

Jo har också tänkt så, mindre yta att hålla koll på och första året kommer jag bo på elevhem så hinner väl vänja mig kanske.

Hahah, jo man kan ju alltid hoppas på det :d

2010-08-01 @ 13:10:53
Blogg: http://duiettnotskal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0