Kan inte somna:(

Har verkligen grymt svårt att sova ensam:(..

Så därför tänkte jag berätta något ganska kul. Eller kul och kul:) jag tycker de är roligt.
Bella och hennes idéer alltså:) haha

Bella tycker jag kissar lite för ofta, så här löd konversationen igår:
B: Herregud Mamma vad du springer på toan, har du cancer eller?
M: Va vadå cancer vad menar du?
B: Ja cancer, kissar man mycke betyder de att man har cancer..
M: Jasså, var har du fått de ifrån?
B: Ja de som Hannah har. Då kissar man hela tiden.
M: Jaha, du menar diabetes.
B: Ja så kanske de var, man kissar i varjefall..
M: Jo, fast jag har inte de jag är bara kissnödig för jag dricker så mycke..
B: Jo man dricker massor då också. Och är törstig.

Och idag vid matbordet började de om igen.. Fatta inte riktigt att de var samma först dock:)
B: Säker på att du inte har cancer?
M: Jo jag är ganska Saker..
B: Menar diaree, Är du säker på att du inte har diaree?
M: Jo jag är rätt saker på de:)
B: Men du kissar ju så ofta..
-då koppla de och jag förklarade vad de var-
Bella börjar skratta:)
B: De har jag nu..

M: De var mer än vad jag ville veta just nu faktiskt. Vi sitter ju och äter.. Himla tur att jag inte är så känslig..


Som sagt, jag tycker de var kul:) hur kan man röra ihop de så dant:)

Vad andra tycker
Skrivet av: linda

haha så jävla coool unge =)

2010-07-16 @ 22:23:18

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0