Inget busfabriken:(

Här längtat så dant att åka dit..
Först gick de inte, och sen åkte till G:A Linköping istället och planerade att vi skulle göra de nu denna vecka. Och då är vi fortfarande sjuka:( hur typiskt är inte de då...

Linnéa sömntutan ligger och sover middag nu. Själv här jag tagit mig ett bad och slängt mig på madrassen i väntan på att orka klä på sig.. Haha.. Bella hon ligger på soffan och myser framför hennes favoritprogram (de med de snygga killarna som hon säger)

Älskar mornar som är som denna varit, de finns inget bättre. Men de kanske jag är ensam om att tycka??



VAR ÄR MINA VÄRKTABLETTER?? Säg inte att de är slut:(
behöver verkligen..

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0