Dröm..

- BARNFÖRBJUDET - BARNFÖRBJUDET - BARNFÖRBJUDET - BARNFÖRBJUDET -


Hade jätte svårt att somna i natt. Får egentligen skylla mig själv men i de stora hela är de absolut inte mitt fel. Pucko...

Men när jag väl somnade hade jag en väldigt konstig dröm., Allt hände i detta hus


Fast de såg inte riktigt ut som när vi bodde i de huset. Utan biblioteket var en fest lokal och inomhus var hela byggnaden som en långkorridor. Och alla lägenheter var som rum..

farmor och farfar var med i drömmen men farmor dog. Och sen blev hon helt krökt och tappa allt håret.. Hon låg på mage i sängen i ett av rummen ivarjefall..

Då skulle jag ha sex i typ alla rum(??) Men sen gick vi i in till min farmor. Och farfar kramade om henne tills hon vaknade. Och då hade de sex så vi gick ut där från och lät dem vara. Vi kom bort till någon konstig jävla grej Haha. Han hoppa ner där. Jag satt kvar uppe och han slickade mig och då kom massa fler killar som stod runt om där han var. Vi sprang vidare in i festlokalen. Som var lite av en resturang och då hade vi sex på golvet mitt bland allt folk. Och då började de brinna. Massor hela huset stod i lågor men vi hade inte tid att gå.. Vaknade när vi sprang ner för en trappa så vet inte om vi klarade oss. De var som en knäpp film Haha..

- BARNFÖRBJUDET - BARNFÖRBJUDET - BARNFÖRBJUDET - BARNFÖRBJUDET -

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0