:)

MIN del klar...

...riktigt nöjd faktiskt:)

ja nu ser man ju inte så bra förstårs men i verkligheten blev de rätt bra...
äta mat sen blir de gå på nästa rum. Köket kan jag inte ta idag för diskmedlet är slut. Inget kul att fixa där om man inte kan diska ju. Kl börjar bli rätt sent med. Så de får bli hallen nästa...

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

sv. jaa visst är dom söta. ska köpa växter så dom får frisyrer sen med :)



jätte fint blev det o jag kan tänka mig att det är bättre i verkligheten. Får man se fram emot en bild av bellas städade rum i morgon då?

o neejj nu påminde du mig, diskmedlet är ju slut o jag som behöver diska :S

2010-01-19 @ 18:24:51
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0