Torsdag..

Hopp, idag hade jag tänkt att vi skulle åkt till vadstena och hälsa på Elin för de är verkligen så himla länge sen vi sågs:(. Eller hon var här en snabbis i höstas. Men gången innan var 2,5 år sen.. Väldigt lång tid, saknar henne..

Har även missat en tur till busfabriken som jag hade tänkt vi skulle åkt till. Suck.
Istället ligger allihopa i mitt sovrum..jippi
Är i varjefall tillräckligt pigg för att våga ta kort på oss idag.




Men jag kan nog räkna mig som helt frisk 48 timmar från igår kväll som de ser ut nuヅ. Och förhoppningsvis var de Linnéas sista nu i morse..
Hoppas hoppas

Bella den busen har fortfarande klarat sig ett under. Men hon är lika slö som oss ändå.. Man blir väl som man umgåsヅ..

om Linnéa fortfarande sover när glassen är uppäten så blir de att ta sig en titt på mitt album igenヅ

Ha de bra
Puss Hej:*

Vad andra tycker
Skrivet av: Mamma

Helt otroligt vad Bella är lik dig när du var liten. Jag trodde det var du först när hon satt där med din gamla pyjamas på sig. Man måste verkligen titta en extra gång och se att bilden är tagen hemma hos dig och inte där vi bodde när du var liten för att se att det inte är du.

2010-02-25 @ 13:15:59
Skrivet av: Anonym

du verkar vara en mycket ung och bra mamma :)

i like your blogg :) kolla in min med, inte för att du kanske kommer gilla den men.. =P

2010-02-26 @ 02:10:43
Blogg: http://shitaboutme.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0