Glad Alla HjärtansDag♥

Egentligen har jag inte så himla mycket att säga mer än ♥GLAD ALLA HJÄRTANSDAG!♥ då de är idag. Och så förstås...

Gud vad jag längtar efter sommaren..

idag blev de rätt lugnt. Skulle åkt vill Hannah en sväng, men de blev inte så pga feber och elände. Igen. Förra gången var de vi, nu dem. Typiskt. Så Cissi har varit över hela dagen, gick vill ikea en sväng, sen fortsatte vi fixa med hennes naglar efter att Linnéa hade lagt sig..
De blev riktigt fina med tanke på att jag aldrig gjort sånt förut.:). Blev lite tv med och väldigt mycke telefon.. Fanns tyvärr inga bra filmer idag heller ju. Eller så missa vi dem bara helt enkelt..

Imorgon tidigt. Mellan 10-11 kommer Sandra och Thea hit. Så jag borde sova. Kan bara inte somna:(..

var bara tvungen att test skriva lite hihi.
. Godnatt:*..

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0