Fredag!!

Borde sova nu! Konstigt att jag inte gör de faktiskt.. Sov lite middag kan man säga med Linnéa idag. Så glad att hon vaknade 6 och var trött på förmiddagen idag:).
Sen upp och luncha och invänta Bella från skolan.. Och när hon kom hem blev de en tripp till ikano, fixade en sladd och balsam till mig då jag fick jävla utslag av barnängens.. Trippde runt lite på ikea lagret med Sandra ville vi skulle köpa med oss skåpdörrar till henne men insåg när vi såg paketen att jag absolut inte skulle fixa ta dem på bussen med vagn och barn och allt. I varjefall inte no de ville ha hela:)! Sen när vi väntade bussen blev de sagoland en snabbsväng. Vet en av sakerna Linnéa ska få när hon fyller nu..

Just de, fick pyssel paket på porten idag:)
De kommer till slut att bli ett fotoalbum:)

Sen åkte vi till Sandra +familj. Så har umgåtts med dem hela kvällen. Linnéa stod och grejade vid bordet och ramlade. Vilket hon förövrigt blivit rätt bra på så nu hamnar hon på rumpan.. Dock inte denna gång. De small till ordentligt. Först var de väl inget med de... Men hon var knäpp tyst. Inte ett ljud alls. Blev livrädd och for upp som en blixt och så fort hon såg mig (Och sandra som också for upp pga tystnaden) så började hon gråta. Gud vilket lättnad... Hon fick inte ont, men vi skrämde henne..

så åkte vi hem igen förstås:).
2 samtal har jag hunnit få med.. :)

Fast nu blir de sängen.. Så himla trött...
nattinatt. Pussar:*

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

joo det va läskigt, hon kunde ju skadat sig massor. vad är det du ska köpa då? till linnéa alltså

2010-02-20 @ 10:59:49
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Skrivet av: sandra, mamma till thea

va gjorde du det har jag glömt. så skrev du typ en sekund innan jag uppdaterade bloggen :P

2010-02-20 @ 11:14:50
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0