Fredag..

Helgen är här.. Fast de är som vilken dag som helst nu ju.. Bella är hemma med, våga inte chansa ifall hon blir sjuk, så fick hennes far nått jobb erbjudande i helgen med. Så bättre han jobbar då..


... ヅ


Tappa helt bort mig när de ringde nu...
...men de gör inget. Väntade ju på att de skulle ringaヅ


Idag har vi varit lite bättre och uppe. Och jag var tvungen att handla. Blöjorna tog slut och så behövdes de något gott med, de är ju faktiskt helg. Och Bella har lidit tillräckligt av att vi varit sjuka här hemma. Här även städat lite. Tänk att de blir så sju helsike stökigt hemma hos mig när jag storstädar. Förstår inte... Tusen projekt på en gång. Hallen är skit fin i varjefall haha. Skrubbat alla golvlister och alla andra lister med. Hann inte med så mycke mer rum. Men köket är på god väg..

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0