De tar aldrig slut....


igår kräktes de inte på hela dagen, visserligen var de ganska löst till och från. Idag i vilket fall var magen också bättre. Så då tänkte jag att vi skulle ta oss ut och handla på maxi.. Sagt och gjort, vi traskade dit. Först kollade vi lite leksaker. Och Linnéa kräktes lite så där som hon brukar. Så torkade munnen med papper och kollade vidare. Sen skulle vi kolla på lakan men hitta dem inte (just de jag ville ha alltså). Så frågade en som jobba där. Men de var slut, de hade inte tagit ner de andra bara:(. Sen gick vi bort till barnmaten. Tänkte köpa majsvälling för hennes mage nu. Och lite blåbärspure. Och när jag står där och kollar efter puren då kräks de igen. Massor. Sprutar ut flera ggr. Jag står där och vet inte riktigt vad jag ska göra. Hör mig själv säga "snälla sluta Linnéa. Snälla sluta nu". De hjälpte ju så klart inte. Börjar gå mot utgången och känner mig lite så där panik fylld. Så jag ringer mamma och säger jag behöver hjälp med Linnéa. Men hon var ensam hemma.. Som tur var så var Mats på väg hem så han kunde komma och hämta oss och hämta nya kläder till Linnéa..


När vi lagt på börjar jag nästan grina. De kan inte fortsätta mer nu.. Hon har redan blivit jätte smal tycker jag.. Armbandet sitter jätte löst..
Men vinterkräksjukan kan ju sitta i jätte länge.. 4-8 dagar. Men just nu känns de som de inte finns något slut..

Vad andra tycker
Skrivet av: Mamma

Det är bara att du hör av dig när du behöver hjälp, det vet du. Linnéas lakan är tvättade så du kan få tillbaka dem i morgon. Och du hjälpte ju oss när vi behövde häromdagen. Hoppas att lillskruttan blir bättre snart. Kramar på er.

2010-02-27 @ 22:46:33
Skrivet av: Hannah

Du vet att du kan ringa oss också om du behöver hjälp. Oavsett vad de är, bara att du ringer. Hoppas hon blir bättre snart så vi kan ses och så barnen får leka :) Vi saknar ju er :) Krya på er! Kram

2010-02-28 @ 11:21:28

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0