Dan före dan före dan före doppare dan.

Tänkte härma min syster lite granna och skriva önskelista Haha. Nu när de snart är jul och allt.. Så vi kan ju börjad med mig:)


Jag, Malin



    Inget speciellt faktiskt. De är tanken som räknas.

Bella
    • Kläder
    •Dator
    • Pengar
    • En ny säng
    • Leksaker
    ...hon önskar sig typ ALLT så svårt att skriva:)


Linnéa
    Hon här väl inte direkt önskat och blir glad för allt. Så hjälper henne.
    • Kläder
    • Bättre förvaringsmöbler
    • Roliga leksaker:).
Skitsvårt ju Haha listor var kanske inte min grej. Men de jag här köpt till dem är:
    • Klänningar
    • Hello Kitty Uno
    • Top Model block (2 st, ansikte och kläder)
    • Förvaringaskar
    • En sån som Thea här kramdjur i (vet inte vad de heter)
    • Små mjukisdjur
    • Hello Kitty lampa/kramdjur/spelar melodier.
    hmm nog var de väl något mer?
En bok med men den ska Bella få i födelsedags present.. Hade egentligen tänkt köpa gardiner till deras rum också men känns inte så nödvändigt just nu när de ska få varsitt. Minns inte om jag slagit in något mer just nu. Två tröjor till Linnéa med. Såna tunna långarmade tshirts.. Jaja de var nog allt.

Vad andra tycker
Skrivet av: sandra, mamma till thea

sv. ja men visst vet du :) synd att det kostar pengar att utbilda sig i det området bara. Måste ha lite mer ögonskuggor o så först bara. det var därför jag önskade mig det :)

2010-12-22 @ 09:55:33
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe
Skrivet av: sandra, mamma till thea

sv: nej kära du nu har du missuppfattat, vi har spöken inomhus och vi har flygande elefanter utanför. det är inte samma sak. Menar hon spöke säger hon spöke o även gubben i taket. menar hon elefant säger hon elefant :)

2010-12-23 @ 17:49:09
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0