Vårdcentralen

Ligger här i sängen och lyssnar på regnet som slår mot rutan. Förutom de är de helt tyst.. Barna sover och jag väntar på att vårdcentralen ska öppna så jag kan ringa dit.

La mig i sängen igår och väntade, men somnade i från. För trött de var jag, och kl hann och bli massor, hur som somnade jag med öppet fönster i köket. Kallt i hela lägenheten vill jag lova. Och när man vaknar upp och de regnar så här och man minns de där fönstret vågar man inte riktigt gå upp för att se hur de ser ut....
Men jag var ju såklart tvungen så jag pallrade mig ut i köket..

INGET BLÖTT ALLS, snacka om tur i oturen:) Några droppar på fönster bläcket och stolsdynan var lite fuktig..

hmm tiden går otroligt sakta så här på morgonen. 7 minuter kvar. Var ju typ 12 när jag började skriva:(. Och jag kommer inte på något mer att ta upp direkt heller. Otroligt besviken är jag. Aja. Inget jag kan göra åt saken ändå.. 5 minuter kvar...

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0