Tisdag, fullt upp..

Eller kanske inte riktigt fullt upp. Kl är ju inte ens tre och jag är lite rastlös:)

Dagen började 5 minuter innan kl ringde. Rätt skönt att de är så nu måste jag säga. Gick upp och grejade lite. Linnéa låg och pratade i sin säng så gick in och hämtade henne när hon började ropa på mig. Sen väckte hon Bella.. Och idag följde vi Bella till skolan med, fick lite tid över. Och sen gick vi till Dagis. Varje tisdag har de planering så de kändes lite jobbigt att lämna henne då hon grät massor mer än vanligt. Men de funkar ju de med, hon hade haft de kul sen i varjefall:). Själv duscha jag och gjorde mig i ordning medans hon var där.

Sen hämta jag hem gullsnuttan och vi tog bussen till stan.. Idag var de nämligen dags för mitt första möte med min handläggare på...
kom lite tidigt så vi gick till hemköp först. Köpte banan blandannat, men hon somnade då som tur var.. Sen satt jag där och vänta tills de var min tur.. Lite komiskt var ju att de ropade upp mig, tyckte jag men de var en annan tjej som reste på sig så tänkte att jag hörde fel.. Och då ringde telefonen.. :)

Linköpings kommun. Eller ja de var ju inte kommunen som ringde utan någon som jobbar där:) och jag ska på arbetsintervju nästa tisdag WIHUU.. *Håller tummarna nu*. Så ska fixa lite papper till dess. Utdrag från polis och lite sånt..

. Sen kom hon ut och ropade på mig igen:) de blev fel person som gick in. Aja vi pratade massor och eftersom jag inte hade gjort de jag skulle göra tills idag skulle hon göra de åt mig. Snällt:). Och så fick jag lite papper som jag skulle lämna på soc, så fixade de och åkte hem..

Bella är ute och leker nu som vanligt. Men ska ropa in henne om en stund så hon kan göra läxan innan kvällsmaten.. Hon försökte köra med att man minsann får göra den när man vill Haha. Men då sa jag att de är lika bra att fixa med de idag så den är gjord och inte inväntar till sista stund.. För de är ju jag expert på själv.. Hon behöver inte vara likadan:)

Vad andra tycker
Skrivet av: Emelie

det ska riktigt kul att få hem grejerna.. :) jag längtar jätte mycket så jag kan sätta igång nu :) och jag håller tummarna för intervjun!!

2010-08-31 @ 15:22:37
Blogg: http://momemelie.blogg.se/
Skrivet av: cecilia

då är de bara att hoppas nu då :)

2010-08-31 @ 19:56:20
Blogg: http://ceciliagullberg.blogg.se/
Skrivet av: cecilia

sv' okej. men jag vet ju inte riktigt vad jag ska skriva..

2010-08-31 @ 20:10:57
Blogg: http://ceciliagullberg.blogg.se/
Skrivet av: sandra, mamma till thea

sv, haha klart du tycker. du har ju likadan

2010-09-01 @ 12:58:37
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0