Suck för reklam:)

Har aldrig någonsin varit så trött på reklam som jag är just nu Haha.. Först satt jag och väntade jätte länge på reklamen för ett toabesök, då kom den aldrig kändes de som. Men nu hela hela tiden och så nyheterna på de...

I torsdags var Bella hemma från skolan pga huvudvärk. Och på kvällen fick Linnéa feber så båda var hemma under fredagen. Dock hade febern gått över för lilldamen då och de var snor och hosta som hade tagit över.. Men vi trotsade de och tog oss ut i friska luften ändå. Träffade Sandra och Thea på stan, trevligt:)

Sen åkte vi hem och packade Bellas väska och gick till mormor, Mats skulle ju skjutsa Bella till hennes far så nu är hon mycket saknad här hemma..

Sen satt vi hemma en stund, till Micke hörde av sig och vi mötte upp honom och åt mycke god tacopaj



Efter de färgades hår och så blev de film. Date Night. Riktigt bra tyckte jag den var..

Idag har vi inte gjort så jätte mycke. Såg Grown Ups när Linnéa sov middag. Upptäckte även idag att jag inte kan hacka lök Haha:)När jag höll på med maten gick Linnéa och satte sig på stolen i vardagsrummet och vänta.. Undrade först vad hon styrde med när hon inte svansade runt mina ben. Jag blev lite full i skratt när jag såg henne:) medan maten stod i ugnen dansade vi i varjefall. Nu ligger damen och sover och jag kollar på bröllopsfotografen. Eller väntar på att den ska börja igen rättare sagt..

Vilken den gör nu så...

Vad andra tycker
Skrivet av: Emelie

haha jo, men inte än på några månader då jag vill bli hyfsat duktig innan jag börjar på människor :) först blir det mig själv och grishud! :)

2010-08-31 @ 11:10:09
Blogg: http://momemelie.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0