Sjukhuset..

Denna dagen blev absolut inte alls som planerat.
De började på morgonen, givetvis:) vi klev upp när kl ringde gjorde i ordning oss. Klädde på oss kläder som skulle passa både på sjukhuset och busfabriken.. Packade ner blöjor för en heldag (som tur var) och sen begav vi oss till bussen...
Hade ju bara tänkt åka upp och ta ut den där ploppen och sen vidare till busfabriken för bus med Mostrarna Sandra, Sofie och Kusin Thea. Skulle höra av mig till dem när vi började bli klara..

Dock blev de bestämt att den skulle opereras bort och Bella skulle sovas. Fick höra av mig till Sandra och säga att de blir inget idag heller. Men vi möte upp dem ändå, så fick Linnéa busa med Thea idag ändå. Medans jag och Bella begav oss tillbaka och hon blev inlagd..


Låg och myste framför Alfons Åberg och så kom Narkosläkaren och informerade lite. Vid de har laget hade Bella hunnit gråta säkert 20 ggr. Av rädsla, men hon sa att de var för hon var hungrig. Vilket hon också var, men i vanliga fall brukar hon inte gråta för de:). Fick vänta rätt länge tycker jag. 14 var de sagt att vi skulle börja. Sen 14.40 blev de dags.. På med den superfina dräkten..

Låg med Bella i sängen hela vägen till operation. Sen stod jag och höll henne i handen tills hon sov. Och gud vad svårt de var att hålla tårarna tillbaka. När hon sov fick jag gå. Sprang näst intill bort till affären, de blev en läsk och ett kramdjur.

Fick sitta och vänta i hennes rum sen. Sen äntligen kom de och sa att hon var klar. Så traskade bort till uppvaket och väntade och väntade och väntade på att hon skulle vakna. Så äntligen igen:) hon frågade om hon inte skulle opereras:) men de var ju redan gjort. Så fick hon en glass medan vi väntade på att få komma upp till avdelningen igen. Där fick hon en glass till och var betydligt gladare än innan..


Sen dog min telefon.. Och vi väntade otåligt på att få åka hem.. Och träffa Linnéa igen som var riktigt trött och grinig tills hon somnade..

Vad andra tycker
Skrivet av: M

Duktiga tjejen:) <3

2010-08-05 @ 00:31:20
Skrivet av: Anonym

va har hon opererat..? :s

2010-08-05 @ 20:01:05
Skrivet av: Malin

Örat har hon opererat ut ett örhänge från

2010-08-05 @ 22:38:27
Blogg: http://mulllis.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

2010-08-05 @ 22:39:42

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0