Händer visst inte så mycke här..

..i bloggen alltså:)
Men de gör de i verkliga livet.!

Känns rätt skönt att vi fått rutin på de här nu. Efter bara 3 dagar:) nae förra veckan med, fast lite mer annorlunda nu när Bella började ETTAN i måndags.. Stora stora tjejen:). De ända vi inte får ordning på är morgonen. Först upp. Mellan 6-6.30. Först gör jag frukost sen väcker jag barna, då äter de medans jag klär på mig och plockar fram kläder.. Sen blir de morgonmys
...och sen får vi alltid jätte bråttom. Typiskt.

Sen Bella till skolan, och Linnéa till dagis. Då här jag diskat och grejat eller handlat. Och kollat på tv och väntat på att få hämta hem minstingen..

Då käkar vi lunch.. Och hon lägger sig och sover middag utan protest alls..:)

Sen börjar väntan igen Haha. På att Bella ska sluta och komma hem från skolan.
. Sen ser de lite annorlunda ut varje dag.. Idag ska vi in till stan bl.a

Sen äter vi kvällsmat runt 17, och efter de blir de bad/dusch för Linnéa (ibland Bella med, eller så gör hon de när Linnéa lagt sig). Sen läser vi sagor och de äts välling och så vid 19 går Linnéa och lägger sig utan protest :). Straxt efter 20 går Bella och lägger sig. Och ja jag här så mycke ensam tid att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Himla tråkigt..

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0