Tisdagen den sjätte

24 dagar kvar...

De blev riktigt tidigt idag. Linnéa bestämde sig för att vakna redan halv 7. Vi hade tänkt gå upp tidigt ändå för jag skulle ringa bvc vid åtta. Men halv sju var väl ändå att ta i...
Så hon fick lite välling och så traska vi upp.. För hon ville inte somna om. Och jag hade rätt vi skulle dit idag:)..

13.30 var de dags för bvc, hon har tagit igen vikten jätte bra och ligger numera på sin kurva igen. Den ser lite roligt ut då hon gick ner när hon var sjuk. Men hon har gått upp nästan ett kilo sen vi var där sist. Och de känns lite om man säger så:) tung och bära börjar hon bli..

Efter vi var er stannade vi på öppna förskolan och hade "skoj?".


Bella tyckte de var lite långtråkigt då och då. Så då lekte hon med min telefon så länge. Har säkert 20 kort på ingenting:) och sen en fel som blev bra. Här är ett av dem:)


Nu har jag en så fruktansvärd tandvärk så de finns inte. Rycker ut tanden med en tång snart... Vill bara dunka huvudet i en vägg. Fy satan.. Behöver värktabletter..

Puss hej

Vad andra tycker
Skrivet av: Hannah

Vilken tur att hon går upp som hon ska igen :) Hur mkt väger hon och hur lång är hon nu då?

2010-04-06 @ 18:13:18
Blogg: http://livetsomforandrades.wordpress.com/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0