Söndagen den elfte

19 dagar kvar...

Kl bara sprang iväg nu ikväll visst. Eller hela helgen bara sprang iväg. Har tappat räkningen med haha. Eller just nu har jag glömt de bara. Jag vet egentligen...

Som sagt var, helgen tog slut mycket fort.. Men i fredags var vi i johannelund hos syster och svågern.


Barna busade, så käka vi där och så hjälpte jag dem att göra om lite. Blev himla sent hem faktiskt..

I lördags kom Systern till mig istället. Även en till syster:) Vi tog en tur på ikea. En rolig tur:).

Och väl hemma hos mig började jag med någon stort:)

De är inte klart på långa vägar. Men nöjd än så länge..

Idag fortsatte jag fast med något helt annat. Har en känsla av att de kommer ta lite tid:) då jag alltid gör allt i så lustig ordning..

Haha

Ja de var nog allt. Och nu måste jag sova. Verkligen super trött:) Bella kom så klart hem idag igen:)
aja. Nu måste jag sova. Puss hej

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0