Måndagen den tolfte

18 dagar kvar...

Dagen började ju inte direkt bra idag.. Suck..

Och när Bella hade gått till skolan kände jag mig helt genomsjuk. Jätte täppt, ont i halsen och hosta. Hade ingen som helst lust att cykla till stan och tillbaka, så nu måste jag göra de i morgon i stället:(.
Istället grejade jag klart med Linnéas rum. Är rätt nöjd faktiskt:)

Linnéa hjälpte till så de tog lite extra tid haha. Roligare att kasta runt på de som redan är uppplockat.

Sen sov lillbruden och jag grejade lite i vardagsrummet med tavlorna.. Men efter Bella kommit hem skulle vi gå till biltema och lämna tillbaka färgen som jag köpte fel. Pucko som jag är:). Och medans vi väntade på resterande lekte vi lite på gården..

De håller på att gräva med något utanför oss på framsidan så vi gick runt och kollade på traktorn lite. Och när vi satt där kom de en JÄTTE JÄTTE STOR lastbil som stod jätte nära. Och den pep jätte intressant när den backade in, de var svårt att släppa den med blicken:)
Och när den åkte satt hon och pekade efter den ända tills den var borta. Och efter de var inte traktorn intressant längre.

Sen kom de i varjefall och vi traskade bort och bytte färgen. Väl hemma igen gick Bella ut och lekte på gården. Och jag och Linnéa grejade i vardagsrummet. Sorterade skit kan man nog kalla de..

Jätte Puss med Dockan:)
Sen blev jag himla sugen på chips och Bella skulle gå och köpa de till mig. Och godis till sig och en banan till Linnéa, hon tog med sig pengarna vi fick tillbaka från färgen och gick till pressbyrån. Och kommer tillbaka med jävla BURKKÖTTFÄRSSÅS godis till henne och bananen. Sur blev jag.. :) då hade hon gått och tänkt på att hon var hungrig och snabbmat på vägen dit.. Haha. Och jag som höll på med maten hemma redan..

Nu ligger jag här och nyser en gång i kvarten och snorar.. Ska sova i varjefall.
Puss Hej och Godnatt..

Vad andra tycker
Skrivet av: Cecilia

SV:

Haha, joo jag vet =) jag har velat ha den hur länge som helst nu. Men kommer nog aldrig skaffa en sån!

2010-04-13 @ 10:58:05
Blogg: http://avlillien.blogg.se/
Skrivet av: cecilia

HAHAHAHAHA, vad duktig hon är

2010-04-13 @ 12:09:10
Blogg: http://avlillien.blogg.se/
Skrivet av: Linnéa

sv; Jaså? Vad roligt :D

2010-04-13 @ 21:20:13
Blogg: http://astridlindgrenstjarnor.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0