Lördagen den ...

13 dagar kvar...

Bella vaknade halv sju i morse. Och väckte Linnéa och sen somnade hon om. Dock inte Linnéa. Men hon satt tyst i sängen och jag låtsades sova.. Så tittade jag försiktigt på henne med ena ögat och hon märkte mig direkt och ställde sig upp. Suck:)

Sen kom Cissi hit och vi gav oss efter en stund ut...





Vi skulle cykla till affären men fick dit två ggr eftersom jag glömde pengarna hemma haha trög:).



Sen åkte vi hem och lillbus sov middag och jag la köttet i marinaden. Och sen kollade vi på film.. "Sommaren med Göran" tyckte den var riktigt bra faktiskt.

Började sen packa, väcka Linnéa och greja och klädde i ordning oss och cyklade iväg mot johannelund. Kämpigt i blåsten måste jag säga..

Där blev de så klart bus:) Linnéa fick dock inte vara med kusinen och storasyster och leka. Taskmörtar.

På grillade vi...



...riktigt riktigt god mat.. Skulle börjat cykla hemåt vid 8 men kom inte iväg fören kvart över typ. Och då blåste de ännu mer..

Ligger nu och fryser, får inte upp värmen alls.. Har kollat på millenium, riktigt bra.. :)

Blir nog sova snart.
PussHej

Vad andra tycker
Skrivet av: Emma

Sv: Tack :)



Aha, okej. Inte roligt. :/

Jo, men det är bara bra med mig :)

2010-04-17 @ 23:00:09
Blogg: http://ericsons.blogg.se/
Skrivet av: Claudia

ser gott ut :D

2010-04-18 @ 14:25:20
Blogg: http://claudiajohansson.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0