Fredagen den andra

Och inte vilken fredag som helst... Utan självaste Långfredagen:) och
28 dagar kvar..



I natt har jag banne mig sovit ordentlig. La mig i sängen vid elva ungefär. Slocknade straxt efter..
Vaknade dock vid 3 en gång. Somnade snabbt om. Men sen vaknade jag mellan 4 halv 5 någon gång fatta inte riktigt vad kl var men 04 i varjefall:) de två sista minns jag ej. Hur som vaknade jag upp i panik och var så jävla livrädd. Vet inte om jag drömde eller om de hände på riktigt men skumt som tusan och sängen typ skakade. Aja. Lyckades till slut somna om. Sen vaknade Linnéa vid halv sju. Sen var vi vakna till nio sen sov vi lite till.. Sen kom sofie och då vaknade Linnéa igen..

Har skurat golvet i köket nu. Och plockar lite i sovrummet medans Linnéa drar fram igen och leker..-

Är dock himla trött..

Vad andra tycker

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0