Tisdag:)

... och idag började Andra Avenyn igen:) som jag har väntat då. Uppehåll en hel evighet ju. Underbart är de I varjefall.

Vi försov oss I morse med. Men jag var snabb som blixten och vi kom I tid. Kom precis när fröken kom ut så Bella sprang direkt och ställde sig I ledet. Himla tur. Imorrn ska vi banne mig komma upp I tid. Vi är ena sömntuter allihopa här:)

Kom lite sent när jag skulle hämta också. Så hon började gå hem själv, möte henne på vägen. Hon gick då med en tjej som var jätte pratglad

Vad andra tycker
Skrivet av: Millah

Haha, jag känner mig super liten än så länge.. =) Men skönt det! Längtar inte så värst till att bli tjock, haha, vem gör det? ;P

Aja, vi får väl se om jag gillar det eller ej.. ;)

SovGott!

2009-09-08 @ 22:12:00
Blogg: http://millahsundberg.blogg.se/
Skrivet av: sandra, mamma till thea

ni med alltså. det är vi också. men i morgon måste jag upp i tid börjar ju kvart över åtta. eller jag måste upp i alla fall. thea får ju stanna hemma med jimmy

2009-09-09 @ 19:06:39
Blogg: http://sallbelal.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0