Är så trött...

MEN
jag kan inte somna. Så himla typiskt. Men har typ
5000 miljoner fjärilar I magen!!
vad nu de kan bero på:) <3

Fast jag borde sova sen länge tillbaka, de vet jag. Vet hur himla seg jag är annars. Och eftersom barna är lika sega är de ju ingen som väcker mig direkt förutom klockjäveln(som jag glömde ställa först, tur jag såg de nyss).
Nae nu måste jag försöka vidare så jag orkar dra upp två tröttisar I morgonbitti. Har dessutom möte imorrn.!.
Puss<3

Vad andra tycker
Skrivet av: Millah

Sant sant! =) Det ska bli lite kul när magen kommer, men mest när bebisen kommer! ;)

Tråkigt att ni är så morgontrötta, hehe, själv vaknar jag runt 6 och kan inte somna om.. =/ Hehe..

2009-09-09 @ 14:54:50
Blogg: http://millahsundberg.blogg.se/
Skrivet av: cissi

varför har du fjärilar i magen?

2009-09-10 @ 19:19:44
Blogg: http://cissilila.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0