Lördagen den 24 oktober:)

Idag ska de grejas minsann:)
Sängen hämtas och så ska jag väl fixa i ordning i sovrummet lite granna med och den där jävla soffan ska fan ut nu. Så är de bara. De blir lite omflyttning av möblerna med. Linnéas rum blir så fint hoppas jag, (Hennes del då).

Och senare på kvällen ska vi iväg en sväng. De ska bli så trevligt så:). Ser jag framemot. De ända jag inte ser fram emot är natten, för JAG ska kliva upp vid halv 6. Hoppas Cissi kunde sova här så jag slipper väcka dem för att kunna tvätta:(....

Vad andra tycker
Skrivet av: Lisa

Söta barn du har. =0)



Och ett av mina favoritnamn, Linnéa. ;0)

2009-10-25 @ 09:22:33
Blogg: http://thecharmedone.blogg.se/

Har du något att berätta? :

Du heter:
Varit här förut?

Din mail: (bara jag som kan se den)

Din Blogg:

Vad DU vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0